Ikke alt gikk som planlagt

Hei dere!
I dag hadde jeg jo hele dagen planlagt på forhånd, jeg skulle ut å øve på innkalling med Nala, bake muffins, dra på valpekurs og velge ut gulv til huset i Roma. Jeg fikk gjort noen av tingene, men i dag skjønner jeg virkelig ikke hvor tiden har blitt av..

Vi startet dagen med en tur i skogen ved der jeg vokste opp. Det var så fint å gå der med Nala, jeg kjenner igjen alle kriker og kroker der. Jeg føler meg skikkelig hjemme der, så jeg gleder meg til Nala og jeg kan gå noen lange fine turer der fremover!

Øvingen gikk også kjempe fint! Nala hører som regel når det er godis å få, hehe. Det virker som om hun også syntes det var deilig å kunne løpe litt fritt uten distraksjoner rundt seg.


Muffinsen ble nedprioritert da jeg så at tiden fløy fra oss, så den har jeg utsatt til i morgen. Da Lisa og jeg skulle på valpekurs kunne vi bare glemme å få start på bilen. Helt snødd inne, og vi måtte til slutt gi opp. Det var kjedelig at vi ikke fikk vært med på første kursdagen med de andre valpene, men det var rett og slett ikke noe vi fikk gjort noe med. Forhåpentligvis blir det bedre vær fremover..

Vi valgte derfor å lage oss en god middag, i dag squash pasta med tomatsaus. Jeg hadde egentlig planlagt wok i dag, men vi var enige om at det kunne vente til i morgen!

Maten ble kjempe god som alltid når det er Lisa som lager den. Det var godt med et varmt måltid etter en stund ute i kulden!

Nå har jeg faktisk tenkt til å ta skikkelig tidlig kvelden her, jeg er rett og slett utslitt. I morgen starter en ny dag i syvtiden, så det er greit å være uthvilt til da!

Jeg håper dere har hatt en fin tirsdag, og får en strålende kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg