Riccardo 30 år!

Tenk at den fine, gode og fantastiske kjæresten min fylte 30 år på julaften! Plutselig er han liksom voksen.

Jeg er så stolt over den mannen han har blitt, og alt ha har fått til i livet så langt. Han jobber dag og natt for å skape verdens fineste hjem for oss i Italia, og jeg er så takknemlig. Ikke bare jobber han med å skape et hjem for oss, men han har fått meg til å føle meg så ekstremt trygg og tatt vare på her i Italia (og før selvfølgelig). Det har nok krevd mye tålmodighet og tid, for det har vært mye nytt for meg å vende meg til i et nytt land. Det er Ingen som får meg til å føle meg så trygg, spesiell og tatt vare på som Riccardo.

Hipp hurra til verdens fineste, morsomste, snilleste Riccardo! Et hjerte av gull, og verdens beste kjæreste – jeg er så heldig!

I julen har vi feiret både bursdag og jul, så jeg valgte heller å legge bloggen litt til side for å fokusere på å være her og nå sammen med familien her. Vi har hatt en veldig koselig tid sammen som en familie i huset vårt, og jeg gleder meg til å skape flere minner sammen her.

 

Jeg håper dere har hatt en like fin juletid som oss, og at dere får en super kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg