Vårt nye familiemedlem!

Hei fine dere!

Den siste måneden har det skjedd så mye hos oss, og bloggen har bare blitt satt til side en stund. Vi har hatt en fantastisk julefeiring begge to, men dessverre måtte vi feire hver for oss denne gang. Riccardo er for tiden i Italia, og det er nesten 3 måneder siden sist jeg så han. Han har ingen mulighet for å komme hit sånn som det ser ut nå, så vi smører oss med tålmodighet!

23.desember hentet jeg den nydelige valpen vår Nala! Hun er en golden retriever jente, som allerede er 10 uker gammel – tiden flyr! Hun er helt fantastisk snill og god, og tidenes kosebamse. Jeg koser meg helt utrolig mye i rollen som hundemamma, selv om det er litt strevsomt til tider. Vi kunne ikke ha vært mer heldige med valpen vår!

Riccardo synes selvfølgelig at det er dumt at han ikke får vært her å hjulpet til og blitt kjent med henne, men forhåpentligvis får han kommet til oss innen januar er over.

Selv om det meste av tiden min går til Nala om dagen, har vi gjort en annen stor avgjørelse nå nylig! Vi har bestemt oss for å pusse opp absolutt hele huset i Italia nå som vi først er i gang. I utgangspunktet skulle vi bare ta soverom, bad, gang og hage i førsteomgang, men nå blir det da altså stue og kjøkken i tillegg. Vi orker rett og slett ikke å begynne med oppussing igjen etter at vi har flyttet inn. Det tar selvfølgelig mye tid til å bestemme oss for hvordan alt skal være, spesielt når det gjøres via FaceTime – hehe!

En liten oppdatering fra meg nå, jeg satser på å være tilbake på bloggen fremover nå..

 

Ha en fin dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg