10 fakta om meg

Hei dere, og god morgen!

 

I dag tenkte jeg at jeg kunne la dere få bli litt bedre kjent med meg, ved å fortelle dere 10 forskjellige ting om meg! Jeg har fått noen spørsmål om diverse ting som jeg tenkte å svare på i dette innlegget.

 

1. Jeg er født i 1997 og fyller 22 år i september.

2. Jeg bodde i Stockholm frem til jeg skulle begynne på skolen, på grunn av pappa sin jobb. Etter det flyttet vi til Ski i Akershus, og der har jeg bodd til jeg nå flyttet til England.

 

3. Riccardo er min første kjæreste. Jeg har aldri vært i et ordentlig forhold før jeg møtte Riccardo, og nå har vi snart vært sammen i 2 år. 

4. Jeg har danset i ca 14 år. Jeg danset aktivt freestyle discojazz i rundt 14 år og konkurrerte ofte. Jeg ga meg til slutt etter konkurransen The Worlds, rett og slett for at det tok så mye av tiden min, og jeg ønsket å fokusere på venner og skole.

 

5. Jeg har sinnsykt mye klær, og kjøper nye hele tiden. Jeg kan ikke få nok klær, men  jeg bruker ikke engang halvparten. Da vi flyttet til England hadde jeg totalt panikk fordi Riccardo “bare” hadde booket 3 store og 1 liten koffert. Jeg måtte la hvertfall halvparten av klærne mine være igjen i Norge, men alikevell har jeg klart å fylle opp alt av skapplass her i leiligheten. Riccardo har fortalt meg at når vi flytter inn i huset hans i Roma skal vi pusse opp et walk in closet som jeg skal få ha helt for meg selv – noe jeg gleder meg skikkelig til!

 

6. Jeg ønsker meg en hund mer enn alt annet! Jeg maser hull i hodet på Riccardo hver dag haha.. Uheldigvis er det ikke lov med hund i leiligheten vår her. Da jeg var yngre hadde jeg en hund som het Ludvik, og vi var bestevenner. Han var ekstremt smart og lydig, og det var aldri noe problem å ha han med seg noe sted. Det var ikke et sekund vi ikke var sammen, bortsett fra på skolen. Riccardo har gått med på at vi skal få oss en hund når vi flytter til Italia!

7. Vi skal flytte til Roma! Riccardo er opprinnelig fra Roma, og han har et helt nydelig hus der. På grunn av jobben hans er vi nå på venteliste for å bli flyttet fra England til Italia. Vi vet ikke enda hvor lang tid det kommer til å ta, men vi håper på å kunne flytte innen et år. Jeg gleder meg skikkelig, og det blir en fantastisk opplevelse sammen.

8. Jeg er et skikkelig følelses menneske. Jeg er som regel alltid glad og positiv, men jeg kan fort bli irritert og sint. Som regel går det over på 3 minutter, og da er jeg like blid og glad igjen. 

 

9. Jeg vet ikke hva jeg vil jobbe som i fremtiden, men jeg har tenkt mer og mer på om jeg vil jobbe med noe innen fashion. Det er mange spennende studier innen mote i Roma, så jeg vurderer om jeg skal søke med inn der når vi flytter. Jeg synes det er viktig med en utdannelse, uansett om jeg ikke skal jobbe med det første. 

10. Jeg har nettopp begynt å trene etter to år med så og si null trening. 2017 har vært ett litt vanskelig år for meg på mange måter, så jeg har rett og slett ikke fått meg selv til å begynne å trene. Det angrer jeg selvfølgelig veldig på, og det merkes godt at formen ikke er den samme som den var for 2 år siden. Målet nå er å få kroppen i en form som jeg er komfortabel i, og føler meg vel i. 

Det var 10 fakta om meg, jeg håper dere fikk blitt litt bedre kjent med meg! Om dere har noen innspill til innlegg dere gjerne vil lese, eller har noen spørsmål dere lurer på; ta kontakt på Instagram: Helenehillestad.

Ha en fin dag, så hører dere fra meg senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg