10 ting jeg aldri kommer til å gjøre

Hei dere!

 

I dag våknet jeg allerede klokken fire av at Riccardo skulle på jobb, og etter det har jeg ikke klart å sove.. Jeg er ikke helt i form i dag, og jeg har ligger rett ut hele dagen. Jeg måtte dessverre også utsette negle timen min til neste uke, for jeg orket rett og slett ikke tanken på å gå ut døren nå. Jeg har fått litt inspirasjon fra andre bloggere, og i dag tenkte jeg å dele 10 ting jeg aldri kommer til å gjøre! 

 

Røyke/snuse – Jeg har aldri hatt noen interesse for verken snus eller røyk, og personlig synes jeg dette er bortkastede penger! Jeg har aldri prøvd noen av dem og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. 

 

Hoppe i fallskjerm – Er det noe jeg alltid har tenkt til at jeg ikke skal gjøre så er det å hoppe i fallskjerm, jeg er så pinglete og synes selv at berg og dal baner kan være skumle. Jeg er sikker på at jeg hadde besvimt før jeg i det hele tatt hadde rukket å hoppe.

 

Tatovering – Jeg synes tatoveringer kan være kjempe fint, og ikke minst er noen av de veldig kule! men det er absolutt ikke noe for meg, jeg er fryktelig ubesluttsom, og jeg er redd for at jeg hadde angret på tattoveringen noen år etter jeg eventuelt hadde tatt den.

 

Spise lutefisk – Jeg har aldri skjønt at folk kan samles og kose seg med å spise lutefisk. Jeg klarer ikke engang tanken på å måtte spise det, og kommer aldri til å gjøre det.

 

Klippe håret kort – I utgangspunktet er ikke håret mitt så veldig langt, jeg har krøller og derfor retter jeg det mye.. noe som selvfølgelig sliter veldig på håret mitt. Jeg bruker keratin exctensions, og er ganske avhengig av de! Jeg føler meg rett og slett ikke som meg selv uten langt hår, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke kommer til å ville kvitte meg med det heller.

 

Ta på en frosk – Vi har alle våre fobier, og dette er min. Jeg er livredd for padder og frosker, og jeg er 100% sikker på at jeg ALDRI kommer til å røre en i hele mitt liv. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes de er helt sinnsykt ekle og jeg får mareritt av å tenke på de.

 

Se på skrekkfilm alene – Jeg ELSKER å se på skrekkfilmer sammen med venner eller med Riccardo! Jeg blir alltid helt sykt paranoid etterpå, men det er jo alltid gøy når man er flere sammen. Hadde jeg sett på alene så er jeg helt sikker på at jeg hadde blitt livredd og ikke hatt det noe gøy i det hele  tatt.

 

Drikke svart kaffe – Jeg elsker kaffe – når den er blandet med melk. Helt vanlig svart kaffe er alt for bittert for min smak, og jeg kan aldri se for meg at jeg kommer til å foretrekke det fremfor en kopp kaffe med melk.

 

Spise på restaurant alene – Så tøff er jeg rett og slett ikke, jeg beundrer mennesker som kan nyte eget selskap! Jeg hater å være alene, og for meg hadde det vært ekstremt ukomfortabelt å måtte lide meg gjennom et helt restaurant besøk alene.

 

Slutte å spise taco – Jeg kommer ALDRI til å slutte å spise taco, uansett i hvilket land jeg bor i. Jeg elsker taco, og kan absolutt ikke leve uten.

Det var 10 ting jeg aldri kommer til å gjøre! Håper dere får en fin lørdag, så hører dere fra meg senere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg