3 dager i Roma

God kveld fine dere!

Endelig har jeg tid og mulighet til å oppdatere dere her på bloggen igjen. Dagene har flydd avgårde etter at Riccardo kom tilbake fra jobb i England. Vi prøver å utnytte tiden vi har nå før han drar tilbake til å fullføre oppussingen vår. I dag har vi nok en gang vært å bestilt dører og en ny kjøkkenbenk. Det er veldig gøy å holde på med dette prosjektet, men fy søren så sliten man blir!! I dag fikk vi også vite at dørene våres tidligst blir ferdige til januar, så nå har vi måttet smøre oss med mye tålmodighet her. I tillegg lever vi uten kjøkken om dagen, så det går mye i sushi og pizza om dagen.. Jeg må ærlig innrømme at det skal bli veldig godt å endelig kunne lage litt mat igjen, men dette tar som alt annet også veldig lang tid, dessverre. Jeg kjenner at jeg blir ganske oppgitt over at alt tar så lang tid, men da setter jeg vel ekstra pris på det når huset er ferdig.

I går hadde vi en fantastisk dag i Roma sentrum. Solen stekte godt, og temperaturen var helt oppe i 27 grader! Tenk det, i midten av oktober?! Vi fikk tatt oss en god lunsj, og handlet noen gaver. Det merkes godt i gatene at landet begynner å åpne opp for turister igjen. Det kryr av mennesker i gatene, og det er egentlig litt godt å se.

I morgen ser ut til å bli en litt roligere dag, så da tenkte jeg å ta med meg Nala på en skikkelig langtur. Hun har vært så tålmodig og flink, så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har kunnet gi henne de turene hun er vant til. Heldigvis har vi stor hage, så hun har fått ut mye energi der i tillegg til de småturene vi har gått.

Jeg håper du har hatt en super dag, og får en fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg