3 favoritt produkter

Dermalogica daily microfoliant

 

Min all time favorite!! Denne ansiktsrensen kan jeg anbefale av hele mitt hjerte. Jeg starter hver eneste dag med å vaske ansiktet mitt med varmt vann, og imens ansiktet fortsatt er vått, drysser jeg litt av denne skrubben i hånden min og masserer inn i huden. Dette er et hvitt pulver som blir nærmest som en krem når du masserer den i ansiktet. Jeg bruker den i hele ansiktet, og vasker med varmt vann etterpå. Huden min blir så stram og myk etterpå, og jeg kan se og kjenne så tydelig forskjell fra før og etter.

Jeg har alltid slitt med svarte prikker på nesen min, og denne fjerner dette seriøst etter en vask. Jeg kjøper min på apoteket.

Clarins Hydra-Essentiel Gel sorbet desalterant

Rett etter at jeg har vasket og skrubbet ansiktet påfører jeg denne fuktighetsgelen/kremen. Jeg har en kombinert hud, så denne funker perfekt for meg. Dette er en blå gel som varer LENGE. Jeg tar bare litt i ansiktet hver dag, og den trekker inn fort. Jeg har ofte dårlig tid på morgenen, så da foretrekker jeg en lett og fuktighetsgivende krem som trekker fort inn, sånn at jeg kan starte med sminken ganske fort etter. Denne kjøper jeg på Kicks.

Disse to sammen gir meg et rent og glødende ansikt hver dag, og jeg føler meg så fresh etterpå. Jeg er ikke glad i å ha for mye produkter på huden, siden jeg synes det er viktig at huden skal få puste. Jeg har noen urenheter i huden nå, så da er det spesielt viktig for meg å ikke ta for mange produkter i ansiktet på en gang.

Label.M Therapy Rejuventating Radiance Oil

Verdens beste hårolje! For mitt krøllete og krusete hår har jeg alltid vært nødt til å bruke gode hårprodukter for å roe det ned. Denne fant jeg faktisk i England, og har vært obsessed med den siden da. Jeg påfører som regel oljen i håret rett etter jeg har dusjet, og kan ofte ta litt i tuppene etter at jeg har rettet håret mitt også. Den lukter så friskt og godt, og er ekstremt god til å roe ned mitt hår. Jeg pleier å be Riccardo kjøpe med denne for meg fra England, men jeg er sikker på at man kan få bestilt den til Norge uansett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg