5 ting jeg er skikkelig redd for

Heisann! 

 

Det er mange ting jeg frykter her i livet, og noen mer enn andre. Jeg ser ofte på skrekkfilmer eller dokumentarer om grusomme hendelser som har skjedd, selv om jeg vet hvor redd jeg blir etterpå, men jeg klarer liksom ikke å la være. Riccardo og jeg satt faktisk å snakket om våre største frykter her om dagen, og jeg tenkte jeg skulle dele mine med dere.

 

1. Frosker/padder

Jeg har nevnt det tidligere for dere og jeg sier det igjen jeg er livredd for frosker og padder! Noen av de er så store og ekle, jeg får helt panikk bare av å skrive om det. Barndomshjemmet mitt var midt i skogen, og dere kan tenke dere hvor mye padder som kom ut i gatene når det regnet.. Det var et mareritt å gå på tur med hunden i regnet, vi møtte sikkert på 4 padder på den lille tiden vi gikk.

 

2. At noe skal skje med noen jeg er glad i

Dette er min aller største frykt, jeg er så avhengig av de menneskene jeg har rundt meg og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten noe av dem. Jeg er veldig familiekjær, så der verste jeg kunne tenke meg er at noe alvorlig skulle skjedd med noen av mine nære og kjære.

 

3. Brann

Hver kveld dobbeltsjekker jeg alt fra ovn til stikkontakter, for å være sikker på at jeg har skrudd av alt og at ikke noe står i unødvendig. På skolen hadde vi blant annet et brannkurs der vi lærte om telefonladere eller lignende som tok fyr, etter dette har jeg vært skikkelig nøye på alt når det gjelder brann. Jeg er nok litt i overkant opptatt av sånne ting, hvertfall i følge familien, men jeg er rett og slett livredd for at det skal begynne å brenne. 

 

4. Innbrudd

Jeg kan ikke engang forklare hvor redd jeg er for innbrudd! Det har jeg alltid vært og kommer alltid til å være. Som nevnt tidligere er jeg dum nok til å sitte å se på dokumentarer om drap og andre grusomme ting. Riccardo har et stort hus i Italia, og jeg klarer faktisk ikke å være alene der etter at Riccardo lurte meg med at det var innbrudd en gang jeg var alene der, og etter det kan jeg rett og slett ikke være der alene. 

 

5. Mørket

Det kan vel ikke bare være meg som er redd for å gå alene i mørket. For jeg kan fortelle dere det at jeg synes ALT er skummelt når det er mørkt, og prøver å ikke sette meg selv i en situasjon der jeg må være lenge ute i mørket alene.

Det var 5 ting jeg er livredd for, har du noen ting du er redd for? 

Om du har noen spørsmål eller innspill, ta kontakt på Instagram : Helenehillestad.

Ha en fin dag, så hører dere fra meg senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg