5 ting jeg gleder meg til

Hei, og god morgen!

 

Det er så utrolig deilig å våkne opp her i Norge, og jeg er glad for at jeg valgte å være igjen her noen dager ekstra. Ikke fordi jeg ikke vil være med Riccardo, men fordi jeg hadde bare sittet i leiligheten alene der de neste dagene uansett. I går snakket vi litt om planene for sommerferien, og alle de morsomme tingene vi skal finne på! Jeg tenkte jeg kunne dele de topp 5 tingene jeg gleder meg til i sommerferien.

1. Ferier

Som jeg har skrevet til dere tidligere på bloggen har Riccardo og jeg booket oss hele 5 ferieturer sammen denne sommeren. Allerede nå i starten av juni går turen til Tyrkia, der vi skal være i to uker. Jeg har bare vært der en gang tidligere, og gleder meg helt sykt mye til å reise dit igjen. Etter ferien i Tyrkia går turen til England der vi skal være i en til to uker før vi drar en tur til Roma. Det blir ikke lange oppholdet på meg i Roma, men jeg får rundt 4 dager der før jeg drar videre mot Norge. Fra Norge skal jeg faktisk på roadtrip til Polen sammen med broren min, og når vi ankommer Polen er det duket for et tre dagers bryllup, noe jeg gleder meg veldig til!

2. Bli brun

Jeg har gått å ergret meg over hvor ekstremt blek jeg har vært hele vinteren, så nå gleder jeg meg veldig til å ligge å sole meg masse i sommer. Det er ikke det at målet mitt er å bare ligge i solen, men jeg blir mye finere og freshere med en gang jeg får litt sol på kroppen.

3. Gode middager

Jeg gleder meg til all den gode maten vi skal spise i sommer, og kanskje spesielt all den gode grillmaten vi skal spise. Det er lite jeg liker mer enn skikkelig god grillmat, store salater og alt som hører til om sommeren. I tillegg skal vi jo til Italia der jeg har alle planer om å spise pasta til alle måltider. 

4. Sene sommerkvelder

De beste kveldene jeg vet om er å sitte lenge ute i varmen, høre på musikk, drikke gode drinker og spille spill sammen med venner og familie. Når tiden bare flyr, og plutselig er det langt over midnatt. Jeg gleder meg veldig til å tilbringe mye tid på dette i sommer.

5. Treningsmotivasjon

Jeg blir alltid mye mer motivert til å trene om sommeren! Jeg liker veldig godt å trene utendørs, og det føles mye lettere å kunne gjøre det når det er sol og sommer. Jeg gleder meg skikkelig til å kunne ta på meg joggeskoene og løpe meg en tur i skogen.

 

Har du noen forslag på innlegg, eller et spørsmål? Send inn på Instagram: Helenehillestad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg