5 ting jeg hater


Padder

Jeg vet ikke når og hvordan denne fobien har startet, men så lenge jeg kan huske har jeg nærmest brekt meg hver gang jeg ser padder. Jeg blir helt uvel av å se på dem. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor jeg synes de er så ekle, men de blir eklere jo større de er.

Dill

Ah, i mine øyne kan dill ødelegge absolutt alle måltider. Det er en smak jeg bare rett og slett ikke takler, og jeg mister matlysten om jeg får servert noe med det i. Dette er selvfølgelig en liten ulempe med tanke på at dill finnes i veldig mange matretter.

Mennesker som hakker på andre

Jeg tror nok de fleste av dere er enige med meg på akkurat dette. Jeg hater når noen mennesker tar seg friheten til å kommentere ting på andre som de egentlig ikke har noe med å gjøre. Som for eksempel å si til noen at de har fått kviser, den personen er mest sannsynlig fullt klar over det selv. Vi må ta vare på hverandre, ikke dytte hverandre ned.

Å fryse

Jeg er en person som fryser veldig lett, og har det nok over gjennomsnittlig varmt hjemme.

 

Å ha det skittent rundt meg

Haha, denne her står høyt opp på listen over ting jeg HATER. Jeg får panikk av å det skittent rundt meg, spesielt på kjøkken og bad. Jeg har nok ikke alltid vært så nøye på dette som jeg er nå, så det har nok kommet veldig de siste årene. Riccardo er faktisk helt lik, så akkurat der er vi en god match.

 

Har du noen fobier, eller har noen andre ting som du hater? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg