7 ting jeg ikke kan leve uten

Hei dere!

Noe jeg virkelig har merket etter at jeg flyttet til England er hvor mye jeg savner norske produkter og matvarer. Det har fått meg til å tenke over hvor avhengig jeg er av visse ting, også ting som jeg har tatt helt forgitt inntil nå. Jeg kan absolutt ikke leve uten familie og venner, men dette skal være et mer overfladisk innlegg enn som så. Jeg skal nemlig dele de 10 tingene jeg er nødt til å ha i hverdagen, som jeg virkelig ikke kan klare meg uten.

 

1.Hårbørste

Håret mitt floker seg veldig fort, og jeg grer det sikkert 5 ganger i timen. Hårbørsten er med meg over alt, og jeg får helt panikk om ikke jeg finner den.

 

 2. Potetgull

Her spurte jeg faktisk Riccardo om han hadde noen mening om hva jeg ikke kunne leve uten, haha. Og han han hadde faktisk skikkelig rett; jeg er helt gal etter potetgull. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg gått på en smell hver kveld å spist potetgull. Jeg har lært at det er lurt å rett og slett ikke ha det i huset, om ikke det er helg. 

 

3. Mobilen

Som de fleste andre på min alder er jeg totalt avhengig av telefonen min. Jeg bruker sikkert halve dagen min på den, til tross for at jeg prøver å tvinge meg selv til å ikke bruke den så mye. Det er ofte jeg legger den fra meg i et rom og bestemmer meg for å ikke se på den den neste timen, og det er faktisk ganske vanskelig. Jeg blir helt skremt over meg selv, og jeg skal helt klart jobbe enda hardere for å ikke bruke den hele tiden.

 

4. Taco

Som nevnt tidligere så elsker jeg taco, det er noe med kosen rundt fredagstacoen. Jeg har funnet en liten hylle på matbutikken som selger et lite utvalg av etnisk mat. De har noen ting til taco, men jeg har også fått mamma til å fylle opp skapene med taco krydder og diverse annet. Uansett i hvilket land jeg bor i, er taco et must.

 

5. Lipsyl/Carmex

Helt siden jeg begynte å bruke lipsyl på leppene i sikkert 7.klasse på barneskolen, har jeg aldri dratt noe sted uten en med meg i vesken min. Jeg får helt fnatt om leppene mine blir tørre, og jeg blir fysisk kvalm om de sprekker opp. 

 

6. Pleddet mitt

Dette er noe nesten ingen vet om meg, jeg har hatt det samme store hvite pleddet siden jeg var sikkert 11 år, og jeg pakker meg inn i det HELE tiden. Det er med meg hvor enn jeg går i huset, og jeg sover til og med med det ved siden av meg. Jeg var såå lei meg da Riccardo sa at jeg ikke kunne sove med det når han var på besøk. Jeg måtte dessverre nedprioritere å ta det med meg til England på grunn av overvekt i bagasjen, men jeg har faktisk fått et stort rosa pledd av Riccardo til å ha her i England. 

 

7. Rettetang 

Jeg er skikkelig avhengig av rettetangen min, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg var nødt til å gå med krøllete hår. Jeg føler meg ikke som meg selv når jeg ikke retter det, mulig fordi jeg har gjort det i alle år.

Dette var bare 7 av sikkert 10000 ting jeg ikke kan klare meg uten, og det hadde sikkert ikke vært vanskelig å komme på mange fler. Jeg er et skikkelig vanedyr, og jeg liker ikke når ting ikke er sånn som de alltid har vært. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg