Aldri dra i matbutikken med tom mage

Heihei! 

Så utrolig koselig med så mange gode tilbakemeldinger som jeg har fått i dag! Tusen takk til alle som følger med på bloggen, det er så hyggelig å lese meldingene deres! 

 

I dag er første dagen jeg har våknet her i London og følt meg skikkelig hjemme!  De andre dagene har det vært mye ting som skulle gjøres, og mye stress! Ting begynner å komme på plass i leiligheten, og den ligner mer og mer på et hjem! Det er veldig deilig!!

Vi gikk forbi et treningssenter her om dagen som vi syntes så veldig fint ut. I dag bestemte vi oss for å dra innom for å ta en titt på det! DET VAR HELT SYKT FINT!! Vi ble møtt av en dame som viste oss rundt, og jeg har aldri sett noe lignende. De hadde altså alt du kan tenke deg! Ved inngangen er det en koselig restaurant som serverer alt fra smoothie til mat! I tillegg får du tildelt to rene håndklær når du kommer inn! Det var sååå stort, men fortsatt nesten tomt for mennesker ( til tross for at klokken var 19).  De hadde alle typer apparater, stort basseng, og en egen spa avdeling. Det var mye kult av tilbud på klassetimer også, blant annet disco spinning.. Inkludert i prisen får vi også full helsesjekk og de hjelper oss med å sette opp et program som gjør at vi når målene våres. Vi meldte oss så klart inn, og jeg kan nesten ikke vente til vi kan dra dit i morgen!

Etter turen på treningssenteret skulle vi innom matbutikken en rask tur.. Herregud, jeg tror vi var der inne i hvertfall 1,5 time.. Riccardo og jeg blir så revet med når vi først starter å handle, og de hadde så mye spennende som vi aldri hadde prøvd før. Når sant skal sies så var vi nok veldig sultne begge to, så vi tok vel egentlig med oss alt vi fant!

Nå skal vi ha en skikkelig filmkveld med oreo kakao og alt godteriet vi kjøpte oss! Godt at vi har meldt oss inn på treningssenter..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg