Back on track

Hei fine dere!

Det har vært dårlig med oppdatering her fra meg de siste dagene, jeg har bare rett og slett trengt noen rolige dager for meg selv. I dag har jeg vært på julegaveshopping sammen med broren min, litt ekstra tidlig i år. Egentlig synes jeg det er trist å gjøre det så tidlig for det hører liksom til i desember, men på grunn av alt som har skjedd i det siste har jeg tenkt at det er bedre å gjøre det når det er mindre mennesker ute på shopping. Jeg liker å ha god tid og kose meg med å kjøpe gaver til de jeg er glad i, og legger gjerne litt tanke bak hver gave. Så det var en perfekt dag å handle gaver på, og å få henge litt med broren min. Vi koste oss så mye, shoppet og spiste lunsj ute – jeg elsker sånne dager!

Etter at vi kom hjem fra kjøpesenteret lagde vi verdens beste lasagne, altså da mener jeg virkelig verdens beste. Broren min er kokk så det er jo alltid litt ekstra luksus når han lager maten. Jeg spiste selvfølgelig alt for mye, noe jeg merket godt på trening etterpå. Nå er det lenge siden sist jeg trente, jeg kan faktisk ikke huske sist. Det var hvertfall utrolig godt å komme i gang igjen, til tross for at løpeøkten ble litt halvveis etter den store middagen jeg spiste.. Lisa var med meg på trening i dag, min faste treningspartner! Vi trener så godt sammen, jeg elsker at vi kan ha det gøy, men samtidig presse hverandre til å trene hardere.

Nå skal jeg hoppe i dusjen og så i pysjen før jeg slenger meg en time på sofaen tenkte jeg.

Jeg håper dere har hatt en fantastisk dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg