Barnevakt og farsdagsgave

Hei fine dere!

Nå har jeg akkurat kommet inn døren etter en dag med masse action. I dag har jeg nemlig vært barnevakt for de fine tantebarna mine! Vi har vært ute å lekt masse i det fine været, hatt dansekonkurranse, malt farsdagskort og bakt brownies. Tenk at man rekker å gjøre så mange ting på en dag. Jeg merker godt det at jeg ikke er vant til så mye liv og røre for jeg er rimelig sliten i hodet nå, men jeg har virkelig storkost meg sammen med barna i dag. Jeg elsker virkelig å være sammen med dem, så barnevakt skal jeg nok være flere ganger fremover.

 

Midt oppi alt sammen kom jeg på at jeg var nødt til å kjøpe noen ting som manglet til farsdagsgaven til pappa i morgen, så da ble det en rask tur på butikken også. Der klarte jeg selvfølgelig å kjøpe med en haug med blomster og andre ting jeg egentlig ikke skulle ha, men det bare fristet så veldig der og da. Jeg gjør alltid det samme – går på butikken for å kjøpe en ting, kommer ut med flere handleposer. Uansett – jeg gleder meg skikkelig til å vise dere kortet som jeg skal gi til pappa i morgen, det er skikkelig kreativt om jeg tør å si det selv. Jeg stjal faktisk ideen fra nettet et eller annet sted, så jeg er sikker på at noen av dere har sett noe lignende før! Jeg tenker jeg deler det med dere etter at jeg har gitt det til pappa i morgen, siden han støtt og stadig titter innom bloggen min.

 

Nå ser jeg at det er på tide å lage litt orden i klesskapet mitt igjen, så resten av kvelden går nok med på det. Det er liksom et uendelig prosjekt for meg, det blir like rotete igjen med en gang det er ryddet. Jeg skal selvfølgelig også få med meg skal vi danse i kveld! Jeg blir like imponert hver uke, de er jo så flinke.

Jeg håper dere har hatt en super dag, og får en kjempe fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg