Bildedryss fra den siste uken

Hei dere!

 

Så godt det er å skrive til dere igjen! Som nevnt i tidligere innlegg har vi endelig kommet oss til Tyrkia, til tross for at vi trodde vi ikke fikk dratt før i morgen. 

Den kvelden jeg kom hjem til England var Riccardo i et møte for å prøve å fikse fri fra jobben sånn at vi kunne komme oss på flyet til Tyrkia tidlig morgenen etter. De sa egentlig at det ikke var mulig, så vi var begge to innstilt på at det ikke ble noen tur før den 10.juni.. men etter god hjelp fra en god kollega fikk Riccardo vite i ett tiden den kvelden at vi skulle reise allikevel. Da ble vi nødt til å pakke i all hast, og jeg er sikker på at vi ikke sov mer enn to timer den natten. Etter en fire timers flytur, etterfulgt av tre timer i bil var det så utrolig deilig å endelig komme frem! Vi ble plukket opp av moren til Riccardo som var her tidligere for å gjøre klart huset for oss. Så koselig! 

Første dagen gikk til å bare ligge ute i solen ved bassenget hele dagen, det er jo så varmt her.. Vi tok en rolig middag hjemme, og la oss veldig tidlig.

Andre dagen tok vi en tur på stranden, og vi lå rett ut på hver vår solseng hele dagen. Jeg prøver febrilsk å bli brun, men jeg har innsett at det kan ta sin tid. 

I går kjøpte vi oss noen fantastiske solsenger som lå på en nydelig brygge som gikk langt ut på vannet, vi ble servert det vi ønsket av mat og drikke – så luksus.. Vi hadde en stige ned i vannet fra ytterkanten av bryggen, men det var så mye forskjellig fisk der at jeg faktisk valgte å gå inn på stranden for å bade.. haha. Etter mange timer med kos og soling der tuslet vi hjemover til huset og gjorde oss klare for middag. Vi hadde bestilt et bord på en skikkelig koselig restaurant på en øy i nærheten av huset. Vi ble sittende på en takterasse, det var så nydelig å se ned på de små gå gatene og ut mot båtene ved bryggen. Maten var helt himmelsk, og vi satt der i sikkert fire timer. Etter maten gikk vi en runde rundt på øyen for å se oss rundt. Riccardo hadde planlagt å ta meg med på en butikk som en kjent for sine håndlagde, eksklusive smykker, så vi tok en tur dit. Jeg fikk øye på et par øredobber, og da vi gikk ur av butikken overrasket Riccardo meg med dem! Jeg ble såå glad, for en søt gave! 

I dag har jeg ligget rett ut på solsengen her, men det har vært så varmt at selv jeg måtte krype til korset og gjemme meg i skyggen. Vi skulle en rask tur på butikken for å kjøpe oss is istad, men endte opp med å kjøpe alt de hadde av vannleker og uendelig mye mat (som alltid) haha. Det blir tidlig kvelden i dag, for i morgen går turen ut på båttur som Riccardo overrasket meg med. Jeg har snakket om hvor mye jeg har ønsket å se de små øyene rundt her, se forskjellig fisk og ikke minst dykke. Så Riccardo har leid en båt  med en kaptein og kokk bare for oss i morgen, som skal ta oss med rundt på de vakreste stedene i området hele dagen i morgen. Vi skal dykke, og vi skal innom forskjellige nydelige steder, og selvfølgelig blir vi servert mat og drikke på båten. 

JEG ER SÅ HELDIG!

Jeg gleder meg så mye til å vise dere bilder og fortelle dere alt i morgen! Håper dere har hatt en fin dag, så hører dere fra meg i morgen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg