Bryllupskjoler

Heihei!

I dag har hele dagen bare flydd forbi, og det hjalp nok ikke på saken at jeg valgte å sove tre timer midt på dagen.. Jeg hadde en skikkelig bra treningsøkt i dag tidlig, så skulle jeg egentlig sette meg ned å øve på italiensk.. meen jeg valgte å legge meg ned to sekunder, og der lå jeg i tre timer gitt. 

Jeg har faktisk fått gjort en fornuftig ting i dag, jeg har bakt en kake! Moren til Riccardo har lært meg oppskriften på en italiensk kake, den er utrolig god! Jeg skulle så klart egentlig ta bilde av den for å vise dere, men glupsk som jeg er glemte jeg det helt og tok et stort stykke før jeg fikk tatt bilde.. 

I år er vi invitert i hele tre bryllup, og jeg har selvfølgelig allerede begynt å jakte på kjoler. Jeg har faktisk aldri vært i et bryllup før, så jeg gleder meg masse! Jeg er ikke sikker på om jeg skal kjøpe tre forskjellige enda, men her er ihvertfall noen av alternativene mine!

Nå må jeg hive meg rundt å rydde litt her før Riccardo kommer hjem! Ha en fin kveld, dere hører fra meg i morgen igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg