Dagen for ærender

God kveld!

Nå har vi akkurat kommet hjem etter litt av en hektisk dag her i Chelmsford. Dagen startet alt for sent for vårt tidskjema i dag, vi våknet nemlig klokken 11.. Riccardo var på stand by i dag, så planen var å få gjort så mange ting som mulig før han eventuelt ble bedt om å komme på jobb. Som sagt våknet vi klokken elleve i dag, og jeg er rimelig sikker på at det var lyden av at himmelen bare åpnet seg over oss som vekte meg. Fra ingenting ble det plutselig skikkelig uvær, og da fristet det veldig lite å gå ut av døren. Men etter en god frokost måtte vi bare komme oss ut, og første stopp var hos BMW for å se hva de kunne gjøre for å reparere bilen til Riccardo. Det ble selvfølgelig en del ventetid og vi fikk god tid til å titte på bilene som var der, og nå er det bestemt at vi kjører Riccardo sin bil hjem til Italia iløpet av de neste ukene, og rett og slett kjøper en bil som vi kan ha her i England. Det er mange regler om å ha en utenlandsk bil her, så da er det lettere å bare ha en egen bil her imens vi er bosatt her. Etter dette dro vi videre til frisøren, denne gangen var det ikke jeg som skulle klippe meg, men Riccardo. Det var en koselig liten frisørsalong som het Men in Town, og resultatet ble kjempe bra!!

Da jeg ryddet i går tømte jeg også mange av skapene for mat fra sist vi begge var her, vi dro begge to på ganske kort varsel, så det var mye som ikke var fjernet. Derfor ble det litt av en tur på matbutikken, vi bruker alltid for mye penger der (forbedringspunkt). Det ble en enkel middag i dag, kylling og ris. Jeg har som mål å bytte ut mye av det jeg spiser med sunnere alternativer, i håp om at magen min blir bedre av dette. Nå er det ikke sånn at jeg skal endre dietten min fullstendig, men som sagt prøve å ha en formening om hva jeg spiser. Potetgullskålen kan av og til erstattes med et fruktfat, smøret vi steker alt i kan erstattes med olje osv. Riccardo er allerede veldig flink med kosthold og han vet veldig mye om dette, så jeg prøver å lære. Jeg har aldri vært noe voldsomt usunn heller, men man kan alltid bli bedre på ting.

I dag har vi også rukket å dra på kino, vi måtte jo selvfølgelig se Løvenes konge! Jeg har hørt mye forskjellig om den filmen, og har vært veldig spent på å se den. Jeg har faktisk ikke sett Løvenes konge siden jeg var liten, så jeg har gledet meg så utrolig mye til å se den nye versjonen sammen med Riccardo. Vi ELSKET den begge to, det var skikkelig kult å se alt de hadde fått til med denne filmen.Jeg kan virkelig anbefale dere alle å se den! 

Nå ser jeg at klokken allerede har rukket å bli ett her, så nå skal jeg forte meg i seng! Det blir en dag med mye å gjøre i morgen også, så vi får prøve å stå opp litt tidligere i morgen.

 

– Jeg håper dere har hatt en fin dag, så hører dere fra meg i morgen.

Om du har noen innspill på innlegg du gjerne vil lese mer av, eller bare et spørsmål: ta kontakt på instagram

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg