Dagen gjennom telefonen min

Heisann!

Jeg må starte med å si tusen takk til alle som følger fast med på bloggen, det er hyggelig at så mange synes det er gøy å følge med! 

 

I dag tenkte jeg at jeg skulle overraske Riccardo med noe jeg vet at han elsker; kanelboller. Jeg kan ikke huske sist jeg lagde det, så jeg hadde ingen anelse om hvordan det skulle gjøres. Han måtte på noen møter, så jeg dro på butikken og fikk tak i alt jeg trengte, det var visst en del. I hodet mitt kom de til å bli kjempe fine, men jeg tror muligens at jeg har prestert i å lage verdens styggeste kanelboller. Heldigvis så er det smaken som teller, og etter mine meninger så ble de kjempe gode! Riccardo var glad og fornøyd så det var hyggelig!

Riccardo har snakket om to filmer som går på kino kjempe lenge nå. Han har faktisk vurdert å reise til Italia for en dag bare for å se de med vennene sine. I dag derimot bestemte han seg for at jeg skulle være med han for å se på dem, og jeg sa ja uten en anelse om hva filmene handlet om. Det var bare ledige billetter til en av dem; Captain Marvel. Ut i fra hva Riccardo har sagt så er visst denne filmen en i rekken av flere kjempe gode filmer. Jeg ser vanligvis ikke på denne typen fantasy/superhelt filmer, men den var faktisk helt grei. Vi koste oss uansett, og allerede på søndag skal vi visst se den helt avsluttende filmen fra hele rekken. 

Nå er det ganske sent her, og jeg har planer om å gå rett å legge meg. Jeg håper dere har hatt en fin dag, så hører dere fra meg i morgen igjen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg