Late dager som dette

 

Heihei!

Godværet er over for denne gang her i England, og fremover er det bare meldt lyn og torden.. Det var deilig å nyte solen imens den skinte, så nå må vi finne på noe å gjøre innendørs de neste dagene. Riccardo skal jobbe masse fremover, så det blir nok hovedsakelig jeg som må finne på noe å gjøre fremover. Det blir helt sikkert en del øving på italiensken min, der har jeg vært fryktelig sløv i det siste..

I går hadde vi verdens lateste dag, og det var så deilig! Vi sov til midt på dagen, og vi hadde en god og sen frokost. Vi har forresten  også startet en twilight maraton, vi har sett 3 av de 5 filmene. Jeg har ikke sett de på evigheter, så det er omtrent som å se de for første gang. Riccardo har hvertfall aldri sett de før, men han hater de hvertfall ikke så langt. 

Etter en lang og slapp dag klarte vi å dra oss opp fra sofaen og bort til treningssenteret, det trengtes. Vi var der sikkert i 2 timer, og jeg var så sliten på slutten at jeg presterte i å snuble i mine egene bein å tryne i midten av masse gutter som drev å trente med vekter – snakk om flaut haha.. Da vi kom hjem fra treningssenteret lagde jeg verdens beste pannekaker, herregud det er det lenge siden jeg har spist, og så godt det var! Det er jo så lett og greit å lage, så det må jeg gjøre oftere. 

I dag er planen akkurat lik som i går, det er Riccardo sin siste fridag før han er fult tilbake i jobb, så det blir nok ikke så mye annet enn trening og Netflix i dag heller. Det er godt med dager som dette av og til!

 

Ha en fin onsdag, så hører dere fra meg senere i kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg