De siste dagene

Heisann dere!

Det er litt stille fra meg om dagen, men dere vet jo hvorfor. Jeg har valgt å tilbringe de første dagene her på å dra fra lege til lege som alle hjelper meg med å finne ut av hva som er galt med magen min. Nå er legebesøkene forhåpentligvis over, og jeg må bare være tålmodig og vente på svarene. Det er derfor jeg har lagt all min tid og energi på dette istedenfor blogg den siste uken, men nå er jeg tilbake for fullt igjen! 

I dag er det jo strålende sol her i Oslo, så dagen så langt har gått til å ligge å late meg i solen. Senere i dag skal jeg besøke en god venninne som har flyttet inn til byen! Jeg gleder meg veldig til å se leiligheten hennes, og henne selvfølgelig! Vi skal lage litt mat sammen, og bare slappe av – det blir veldig koselig! Siden det er buss for tog hele strekningen, tenkte jeg å ta bilen inn. 

– Jeg ønsker dere alle en strålende dag, så skal jeg oppdatere dere senere i dag! 

On du har noen spørsmål eller innspill på innlegg du gjerne vil lese kan du ta kontakt på Instagram : https://www.instagram.com/helenehillestad/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg