Den store restaurant dagen

Hei dere!

 

Nå sitter jeg her med beina høyt etter en lang og fantastisk dag med Riccardo og pappa. Etter at vi hentet pappa på flyplassen i dag har dagen gått i ett. Vi har koset oss så utrolig mye, og fy søren så godt det var å se pappa igjen! Vi startet dagen med en tur på en nydelig liten restaurant for en bedre lunsj. Vi hadde gått forbi der ett par ganger tidligere så i dag var dagen for å teste den ut! Vi hadde verdens søteste servitør, og maten var helt fantastisk. 

Etter litt sightseeing i byen her måtte vi selvfølgelig gi pappa bursdagsgaven sin, han fikk både gave og en gigantisk cookie som vi hadde spesialbestilt med navnet hans på. Vi ante ikke hva slags pynt vi ville ha på den så hun som lagde de foreslo at vi kunne ta noe morsomt, så vi endte opp med en gigantisk cookie med en enhjørning på, haha skikkelig harry..

Det har vært strålende vær her i dag, og vi har ikke gjort annet enn å sitte ute å spise, og kose oss hele dagen! I morgen skal vi faktisk reise inn til London, der har jo ikke jeg vært siden jeg flyttet hit så det skal bli deilig! Vi tenkte å ta en tur innom mitt favoritt akvarium, og selvfølgelig London eye! 

Det har vært en kjempe fin dag, og jeg gleder meg skikkelig til i morgen! Ha en fin kveld så hører dere fra meg i morgen! 

Om du har noen forslag om innlegg du gjerne vil lese, eller noen spørsmål du lurer på må du gjerne ta kontakt på Instagram: Helenehillestad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg