Veldedighet, og den store spa dagen

Heihei!

Jeg fikk dessverre ikke blogget i går, jeg ble nemlig overrasket av Riccardo i går kveld! Riccardo skulle egentlig jobbe til langt på natt, men de hadde kansellert de to siste flyvningene hans, så han kunne dra hjem! Jeg visste selvfølgelig ingenting før jeg fikk en melding om å åpne ytterdøren! Jeg ble skikkelig overrasket og det var så godt å få han hjem igjen. 

Dagen i går bestod av en tur på treningssenteret, og når jeg var ferdig der kjøpte jeg meg en skikkelig god smoothie som jeg drakk på gåturen hjem! Det skjedde ikke så mye spennende i går, jeg vasket litt klær, og laget middag! 

I dag har jeg bare slappet av! Jeg har tatt meg et langt bad, tatt ansiktsmaske og fikset neglene mine, skikkelig deilig! Bortsett fra det har jeg sett på om det er noe frivillig arbeid jeg kan gjøre her i nærområdet imens vi er her. Jeg har sett at det er en stor andel unge hjemløse mennesker her, og det gjør vondt å se. Vi bor rett bortenfor en organisasjon som gir mat til de som trenger, så jeg tenkte å ta turen innom i morgen for å høre litt – det blir lange dager om jeg bare skal traske rundt å shoppe og trene, så da kan jeg jo hjelpe de som trenger det!

Akkurat nå vurderer jeg å bestille meg en pizza og sette på en god film. Det er viktig å kunne unne seg dager som dette av og til..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg