Den store vaskedagen

Hei dere!

I dag har jeg vært skikkelig effektiv! Jeg startet dagen med en tur på treningssenteret, det ble ikke lange turen, men det var godt å få det unnagjort på morgenen! Riccardo har jo som nevnt tidligere begynt å jobbe for fullt nå, og det kommer til å bli lange dager med jobbing for han fremover. Han gjør så mye for meg hele tiden, og har alltid små overaskelser på lur, så derfor tenkte jeg at jeg skulle overraske han når han kommer hjem i kveld! 

Hva skjedde med hånden min på dette bildet? haha

Vi har snakket om at det har vært fryktelig uorganisert i skuffer og skap her, det blir jo fort sånn når man vil forte seg å flytte inn. Så nå har jeg startet på litt av et prosjekt som jeg håper på å bli ferdig med innen Riccardo kommer hjem! Jeg skal nemlig organisere og vaske alle skuffene å skapene vi har, og prøve å organisere i klesskapene våres! Du tenker kanskje at det høres ganske lett ut? men dette kommer til å ta lang tid. De forrige som bodde i leiligheten har vært ekstremt sløve på vaskingen, og steder som i ovnen er absolutt ikke vasket.. Det var så ille at jeg faktisk stod i en time for å vaske en rist fra ovnen i dag, jeg ble så oppgitt at jeg vurderte om vi bare skulle kjøpe alt av sånne ting nytt også.. men problemet er at eierne av leiligheten har sagt at alle tingene som de har satt igjen må være i leiligheten, og de kommer faktisk for å dobbeltsjekke i mai. Vi har veldig lite skap plass, så jeg blir jo bare nødt til å vaske det som er her, skikkelig irriterende..

Siden Riccardo jobber så lange dager så må han også ha noe mat når han kommer hjem stakkars, så nå prøver jeg å komme på noe godt og enkelt som jeg kan lage til han i kveld. Jeg er så lite oppfinnsom når det gjelder matlaging, men jeg har gått inn for å utfordre meg selv på matlagingen så jeg får ta en titt i kokeboken jeg har med meg. 

Gjerne kom med noen tips om dere har på enkle retter som er greie å lære seg, det trengs skikkelig! 

 

Nå får jeg bare hive meg rundt, og fortsette prosjektet mitt. Ha en god dag, så hører dere fra meg i morgen igjen! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg