Der kom høsten til Italia

I dag kan jeg virkelig se at høsten endelig har kommet til Italia. Da vi våknet i dag var det nesten som om fargene på trærne hadde skiftet fra grønt til alle de vakre høstfargene sånn helt over natten. Det har vært litt merkelig for meg å være her i høst, for jeg er ikke vant til at det er varmt og sommer helt til midten av oktober. Ikke misforstå meg, jeg skal ærlig innrømme at det har vært deilig å kunne gå i t skjorte frem til nå, men det er noe med den følelsen av å kunne sette seg under pleddet med en kopp kakao å se ut på høstfargene utenfor vinduet med god samvittighet. Det er kanskje en norsk greie det der med å ha dårlig samvittighet for å sitte inne på en varm sommerdag? Den sitter dypt inne hos meg hvertfall.

 

Nala var helt i ekstase da hun så de gigantisk store bladene som hadde falt på bakken. Jeg skulle nesten ha filmet henne da jeg slapp henne ut i dag tidlig. Hun løp rundt i en fryktelig fart å bare hoppet i bladene, det var gøy å se henne så entusiastisk over blader.

I dag har vi vår faste datenight med Riccardo, for i dag er det nemlig Skal vi danse på tv. Det er så gøy at Riccardo har blitt like glad i programmet som meg, eller kanskje han bare later som fordi han synes det er hyggelig å ha noe å se på sammen? Uansett så gjør vi alltid en liten greie ut av disse lørdagene med litt prosecco og kanskje litt godteri.

Vi skal en tur ut på en liten roadtrip i kveld også. Jeg vet egentlig ikke helt hvor vi skal for det er Riccardo som har invitert meg med, men jeg er sikker på at det blir en koselig tur sammen!

Jeg håper deres helg er strålende, og jeg ønsker dere en fin helg videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg