Det er viktig med hvile

Heihei!

I dag har jeg virkelig latt kroppen min sove ut. Jeg bestemte meg i går for å ikke ha på noen alarm og for å la meg våkne av meg selv. Jeg kan ikke huske sist jeg gjorde det, for jeg har en morgenrutine og liker egentlig ikke å falle ut av den. Jeg liker å føle at jeg ikke sover bort dagen min, sånn som jeg har gjort i dag. Jeg våknet faktisk nå klokken ett, så da antar jeg at kroppen min virkelig trengte litt hvile.

Vi har ikke lagt noen planer for dagen annet enn å bare være sammen. Riccardo reiser i morgen, og jeg vet ikke når jeg får se han igjen. Så nå skal jeg nyte de timene vi har sammen. Jeg hater at vi må reise fra hverandre hele tiden, og det føles ekstra ille nå som vi ikke vet når vi ser hverandre igjen. Jeg gleder meg helt utrolig mye til vi skal bo sammen, da slipper vi alt dette med å reise fra hverandre hele tiden.

Jeg håper dere får en strålende dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg