Det gode liv

Hei dere!

 

Nå har vi akkurat kommet hjem etter en tur på kino! I utgangspunktet var det Riccardo som ønsket å se filmen, så da ble jeg selvfølgelig med. Vi så Avengers Endgame, jeg syntes den var bra, men skulle ønske at jeg hadde sett de filmene som kom ut før denne for å få helheten. Riccardo digget den, så da ble det absolutt en vellykket kveld! 

Vi var ikke på hvilken som helst kino, Riccardo hadde fikset oss inn på en helt sykt fin kino der alle setene var to-seter sofaer, med eget bord og med mat og drikke. Vi bestilte pizza og hamburger som ble servert i det filmen skulle starte. Jeg bestilte en skikkelig god drink med sukkerspinn på toppen, og Riccardo tok et glass rødvin. Vi fikk også servert godteri, men av den litt mer gammeldagse typen – det var kjempe godt!

Jeg sov veldig lenge i dag i forhold til Riccardo som dro på jobb i 3 tiden i natt, så nå er planen å sette meg ned med italiensk studiene de neste timene, og han skal helt sikkert sove ganske snart. Jeg begynner faktisk å bli ganske flink på italiensk, det neste nå blir å begynne å uttale ordene, íkke bare skrive dem. Målet mitt er å kunne prate ganske flytende når vi flytter til Roma, som forhåpentligvis blir om 1 års tid. 

 

– Har dere noe dere ønsker at jeg skal skrive om, eller noen spørsmål? Gjerne send en dm på Instagram, så skal jeg prøve så godt jeg kan å ta det med. Ha en fin kveld, så hører dere fra meg i morgen igjen!

 

Instagram : Helenehillestad

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg