Dette har jeg gjort de siste dagene

Hei dere!

Nå er det noen dager siden sist jeg skrev her, rett og slett fordi dagene har gått i ett. Det har vært veldig mye styr med oppussingen i Italia. Vi har blant annet tegnet walk in garderoben helt ferdig, bestilt en seng fra en møbelsnekker og bestemt farger på rommene våres. Timene har bare flydd avsted hver eneste dag, jeg har omtrent ikke rukket å spise løpet av dagene. Derfor har jeg valgt å legge bloggen litt til side forrige uke, men nå er jeg forhåpentligvis ferdig med oppussing via FaceTime på en stund.

På lørdag hadde jeg noen timer ledig på dagen, så da møtte jeg broren min med barna i skogen for å grille pølser. Det var et skikkelig fint avbrekk fra de ellers så hektiske dagene mine. Vi var heldige med været, solen strålte. Det var så deilig å legge igjen mobilen i bilen, å bare være til stede der og da. Vi koste oss så mye med kakao, pølser og masse godteri. Da jeg kom hjem prøvde jeg febrilsk å vaske ut “bål lukten”fra håret mitt, men selv ikke to runder med sjampo og balsam gjorde at lukten forsvant helt.

I går fant jeg litt tid på kvelden til strikkeprosjektet mitt, og nå begynner det endelig å ligne på en genser! Jeg har vært så stresset for å ikke få den ferdig før jul, siden det er en julegave til svigermor i Italia. Heldigvis ser det lyst ut nå. Jeg valgte en genser som i utgangspunktet så ganske lett ut, men for en som aldri har strikket noe særlig før kan selv de minste ting bli vanskelige. Jeg er sikker på at jeg startet på den sammen armen hvertfall 4 ganger før jeg ble fornøyd. Nå har jeg endelig fått festet armene til genseren, og det er vel egentlig bare halsen igjen – jeg tenker å dele bilder når jeg er helt ferdig.

I dag har jeg egentlig ingen andre planer enn at jeg skal rydde å vaske litt her hjemme, og jeg tenker å gå meg en tur i regnværet. Jeg trenger virkelig å komme meg ut litt nå. I morgen skal jeg endelig få møte hunden vår, som jeg er såå spent på! Jeg har snakket om dette i flere år nå, så det føles nesten uvirkelig at jeg endelig skal få møte henne. Det er litt trist at Riccardo ikke får blitt med å hilse, men jeg skal prøve å ta masse bilder så han får se også. Forhåpentligvis er han her når vi skal hente henne i desember.

Ha en fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg