Disse landene skal vi til i sommerferien

Heisann!

 

Nå sitter jeg her med håret i en dott, chilleklær og en skål med sjokolade på bordet ved siden av meg – jeg elsker lørdager. Jeg har funnet ut at det egentlig ikke var noe vits i å planlegge noen ting denne helgen, for her i huset endrer planer seg hvert minutt. Riccardo ble igjen sendt ut på jobb i dag, så da var det nok en dag alene på meg. Dagen har egentlig vært ganske fin, til tross for at det er skikkelig uvær utenfor. Jeg trosset både vær og vind for å komme meg på treningssenteret i dag, og det ble en liten økt med cardio og rumpetrening. Det var faktisk så mye vind at det var ubehagelig å gå hjem derfra, for det blåste så mye at jeg nesten ikke kom meg fremover. Etter det har jeg tatt meg et langt og varmt bad, finnes det noe bedre når man kommer inn fra kulden ute? 

 

Som nevnt tidligere er vi i full gang med å planlegge sommerferien vår. Den blir dessverre litt annerledes i år på grunn av jobben til Riccardo, han må jobbe 5 dager, så har han 4 dager fri, og sånn er det dessverre hele sommeren.. Men vi har noen ting som vi har planlagt innimellom all jobbingen, og det skal bli en skikkelig fin sommer!

Italia – Det blir selvfølgelig en tur til Roma på oss i sommer, om ikke fler. Nå er jo Riccardo fra Roma og eier et hus der, så da blir det naturlig for oss å ta noen turer dit. Jeg ELSKER Roma, og setter alltid pris på å dra tilbake dit. Vi har ikke planlagt noe spesifikt å gjøre imens vi er der enda, men pappa skal komme en tur på besøk så da blir det nok litt sightseeing og shopping noen av dagene – det gleder jeg meg veldig til. Ellers blir det å slappe av, spise MYE mat, og møte familie og venner.

Tyrkia – I fjor var jeg så heldig å fikk tilbrakt hele 1,5 måned i Tyrkia sammen med den søte familien til Riccardo. I år blir det dessverre ikke et like langt opphold, men det skal bli godt å komme tilbake og tilbringe tid med dem igjen! Moren til Riccardo er fra Tyrkia, og de eier derfor et fantastisk flott hus der, så jeg gleder meg til å sløve ved bassenget, og all den gode maten vi får servert der!

Polen – Vi skal i et 3-dagers bryllup i Polen i sommer, og som jeg ser frem til det! Det blir utrolig spennende å ta del av, og jeg er sikkert på at det kommer til å bli en kjempe fin opplevelse. Det er fetteren min som skal gifte seg, så vi reiser sammen med hele familien.Vi har snakket litt om å kanskje ha noen ekstra kvelder i Warszawa for å shoppe og se byen, men vi får se hva Riccardo får muligheten til.

 

Norge – Vi skal selvfølgelig noen turer til Norge, og det skal bli så godt å tilbringe sommeren sammen med familien og gode venner! Jeg gleder meg til grilling på terrassen, spillkvelder med familien og sene kvelder! Vi har snakket noe om å besøke både Trondheim og Bergen, for jeg har så mye familie der, men det er ikke planlagt noe enda. 

England – Vi skal på roadtrip på landsbygden i England, og det skal bli så gøy! Det er Riccardo som har snakket om dette, og han har gjort meg så gira. Jeg vet foreløpig ikke hvor og når, men det er det han som styrer! Jeg gleder meg til å finne på noe bare oss to sammen! 

 

Nå når jeg sitter å skriver dette kjenner jeg at jeg får skikkelig reisefeber, og vil bare reise med en gang! Det kommer til å bli en skikkelig fin sommer, og jeg er så klar for varme og sol. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg