Dette tenker jeg på akkurat nå

Hei og god morgen!

De siste dagene har bare gått i ett for meg, og jeg tenker på så mange forskjellige ting på en gang.. Det er gøy ar det er mye som skjer om dagen, og jeg gleder meg såå mye til alt sammen selv om det føles ut som veldig mye akkurat nå.

Det ble en jente – For en uke siden i dag ble valpene født! Det ble født 4 jenter og 2 gutter, så da blir det en jente til oss. I utgangspunktet hadde vi tenkt å ha en hannhund, men vi blir minst like glade for å få en jente. Jeg er så spent på å endelig få møte henne og holde henne om noen uker! Nå må vi begynne å tenke på jentenavn, kom gjerne med tips!

Marmor eller parkett? – Som dere vet har vi startet med å pusse opp huset i Roma. Jeg synes det er så vanskelig å skulle se for meg hvordan det kommer til å se ut uten å være der selv, så jeg stoler egentlig 100% på Riccardo. De siste dagene har vi diskutert hvordan gulv vi skal ha i gangen til soverommene, og akkurat nå står det mellom marmor eller fiskebensparkett. Vi har marmor på gulvet i stuen, kjøkkenet og badet, så jeg har en liten følelse om at det blir finere med parkett ved soverommene.. Hva tenker dere?

Lite trening – Åh, jeg blir i så dårlig humør når jeg ikke trener. Jeg elsker å kjenne at jeg kan presse kroppen min, og å se resultater av treningen. De siste månedene har jeg ikke trent noen verdens ting, så nå må jeg virkelig komme i gang igjen. Det dårlige været har gjort det lite fristende å dra ut på løpetur, men jeg vet at jeg ikke kommer til å angre når jeg først har gjort det.

Besøk fra Italia? – Denne julen hadde vi egentlig planlagt at vi skulle få besøk fra moren til Riccardo fra Italia, men det kan se vanskelig ut nå. Vi har håpet at denne situasjonen med viruset skulle være over til nå, men det ser ut som at det bare blir verre. Jeg krysser fingrene for at hun kan komme hit!

Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg