Dette trengte vi i dag!

Hei fine dere!

I dag har det vært en fantastisk dag her hos oss! Endelig kunne vi få blå himmel og sol – som jeg har lengtet så lenge etter! Det mørke og triste været som har vært de siste månedene har virkelig påvirket humøret mitt.. Jeg kjenner at humøret mitt har steget 10 hakk bare av å se solen, og jeg ble så mye mer motivert til å komme meg mer ut.

Siden Nala er så liten, og været har vært dårlig har jeg ikke fått vært noe særlig lenge ute med henne av gangen, frem til nå. I dag derimot har vi utnyttet det fine været for fullt! Hun elsker snø, så det var godt å se henne leke masse ute i dag – hun har virkelig storkost seg! Jeg har også kost meg med en kopp kaffe i solveggen i dag, det var etterlengtet.

Nå som Nala har sovnet skal jeg prøve å satt nesa ned i italiensk bøkene mine i noen timer, det er noe jeg ikke har prioritert på lang tid. Om jeg skal flytte dit senere i år bør jeg kanskje begynne å tvinge meg selv til å øve litt mer..? Jeg tror faktisk jeg skal tvinge Riccardo til å begynne å snakke til meg på italiensk, sånn at jeg blir tvunget til å begynne å snakke mer. Det er det som er mitt problem, jeg synes det er gøy å pugge gloser og ord, men blir helt stresset når jeg skal begynne å bygge setninger. Jeg er redd for å si ting feil, noe som egentlig er helt teit.. Jeg vet jo at jeg bare må hoppe i det for å kunne lære meg det!

I kveld tenkte jeg prøve å lage kjøttkaker, etter mormors oppskrift. Jeg har hatt lyst på det lenge! Siden jeg ikke får lov til å dra til dem for å spise det, skal jeg prøve å lage det selv her hjemme. Det smaker nok ikke like godt som når hun gjør det for ingenting slår hennes matlaging, men jeg skal gjøre et tappert forsøk.

Jeg håper dere får en super fin dag videre, så oppdaterer jeg her på bloggen igjen senere i dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg