Dette vil jeg gjøre i 2021

Heihei!

Jeg tror vi alle er enige om å håpe på at 2021 blir et bedre år enn 2020! Jeg går i hvert fall inn i 2021 med en ny positiv energi, og håper på at dette året skal bli helt annerledes enn det forrige. Hovedmålet for 2021 må jo være å sørge for at de rundt meg og jeg holder oss friske, og at vi endelig blir kvitt dette viruset for godt. Jeg har alikevel noen punkter som jeg ønsker å jobbe lutt ekstra med i år!

Trene Nala

Denne sier nok egentlig seg selv, men måtte tas med. Jeg synes det er såå gøy å lære Nala nye ting, og ikke minst triks! Hun lærer utrolig fort! Foreløpig har hun lært navnet sitt, high five og sitt! Det er en god start, men jeg må si at jeg gleder meg veldig til hun blir litt større og vi kan andre ting også!

Lære 5 nye oppskrifter

Hvert år har jeg som mål å lære meg noen nye oppskrifter utenatt, enten om det er desserter eller middager! Jeg synes egentlig at det er ganske gøy å lage mat, men jeg er lite kreativ når det kommer til matlaging. Jeg er også tidenes kontrollfreak, så jeg liker å følge oppskriften til punkt og prikke!

 

 

Bli ferdig med å pusse opp huset 

Det viktigste for meg er ikke at huset i Roma er 100% klart når vi flytter (for det blir det sikkert aldri, haha), men at det i hvert fall er såpass klart at vi kan begynne å flytte inn iløpet av høsten. Jeg synes dette prosjektet tar såå lang tid, og jeg begynner å bli skikkelig utålmodig!!

Flytte til Italia

Denne henger egentlig med punktet over. Jeg har lyst til å flytte inn sammen med Riccardo før jul neste år.

Ta bedre vare på huden min

Altså, jeg har så fæl hud i ansiktet om dagen. Jeg har rett og slett ikke tatt godt nok vare på den det siste året. Jeg føler meg så mye mer vell med meg selv når huden min er bedre, så dette er definitivt noe jeg skal jobbe litt mer med i år.

Drikke mer vann

Egentlig har jeg alltid vært veldig flink til å drikke mye vann i oppveksten, men etter at jeg møtte Riccardo har dette sklidd mer og mer over i kaffe og pepsi.. En veldig dårlig uvane som jeg prøver å kvitte meg med, vann er viktig for hår, hud og kropp

 

Har du noen spesielle mål og tanker for 2021? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg