Drømmedestinasjon

Heisann dere!

 

I skrivende stund har jeg akkurat satt meg ned og spiser litt frokost. Dagen startet med et brak her i dag da vi hadde forsovet oss, så har dagen virkelig gått i ett. Jeg har vasket og ryddet helt frem til nå, så nå var det godt å sette seg ned. Jeg har blitt helt hekta på et tv program som går på Nrk, som viser forskjellige unike hoteller med utrolige beliggenheter og severdigheter. Jeg drømmer meg helt bort i programmet, og det frister å pakke kofferten og reise dit med en gang.

Et av stedene som virkelig tok min oppmerksomhet var dette fantastiske hotellet i Tanzania!

For et drømmested! Jeg har alltid tenkt at jeg ville reise til Maldivene eller Borabora for å bo i hyttene over vannet. På et resort som heter Pemba i Tanzania kan man bo på et hotell der man får sitt eget hus mitt i vannet. Huset er tre etasjer, og soverommet er faktisk under vann med store vinduer under vann!  Det er også en stor takterasse til soling, og resortet har blant annet aktiviteter som safari, dykking og fisking. 
Jeg drømmer virkelig om å reise dit med Riccardo, og håper virkelig vi kan få gjort det i fremtiden. Det er flere fantastiske hoteller med i programmet, og jeg anbefaler dere virkelig å se på for inspirasjon for neste reisemål, det gjør hvertfall vi. 

Nå tenkte jeg å forte meg å lage noen pannekaker før Riccardo kommer hjem fra jobb! Ha en fin dag så hører dere fra meg senere!

 

Instagram: Helenehillestad

Bilde 1 : VG

Bilde 2 : Dagbladet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg