Dyrlege, ærender og stressende dag

Hei!

Vi har besøk av pappa og kjæresten hans her i noen dager, og i dag skulle de inn til byen for å være turister. Riccardo og jeg ønsker ikke å la Nala være for lenge alene nå med en gang vi har flyttet hit, siden hun er litt stressa om dagen med mye som skjer rundt seg. Derfor skulle vi bare kjøre dem inn til byen for å så reiste hjem til Nala igjen. Vi møtte en del trafikk på vei tilbake, og fant ut at vi rett og slett ikke rakk tilbake fra byen før vi skulle tilbake for å plukke dem opp igjen i byen. Derfor har vi egentlig vært ganske effektive og fått gjort en del småtterier og innkjøp som vi egentlig hadde tenkt til å utsette til gjestene våres har dratt.

Været her er helt fantastisk om dagen, strålende sol og opp til 30 grader. Jeg blir så glad og mye mer lett til sinns når været er så fint. På en eller annen måte får jeg også mye mer lyst til å finne på ting når det er varmt ute, så da går dager som dette ganske mye greiere enn hva det hadde gjort på en regnfull og kald dag.

Vi har akkurat kommet hjem fra en tur til den nye veterinæren til Nala her i Italia, for å sjekke foten som hun skadet rett før vi dro. Hun var ganske stresset stakkars, men det ser ut til at hun er på bedringens vei. Det er typisk meg å bli veldig stresset og bli litt “hønemor” når det kommer til sånne ting, så det var godt å høre at jeg kan slappe helt av på den fronten. Nå skal jeg prøve å fokusere på å pakke ut og finne meg til rette i huset de neste dagene, da klarer jeg kanskje å slappe av litt mer fremover.

Dagen er ikke helt over enda, og nå skal jeg faktisk løpe ut av døren igjen for å handle inn litt matvarer og annet som vi trenger i huset. Jeg håper at du har hatt en fin dag, og at du får en kjempe fin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg