En dans på roser

Hei fine!

Etter en lang pause fra sosiale medier og blogg, føler jeg meg endelig klar for å begynne igjen. Selv om jeg endelig har flyttet til Roma med den store kjærligheten, har ikke alle dagene vært like lette den siste måneden. Vi har hatt mange problemer med byggingen, og det dukker stadig opp nye ting som må fikses midt oppi alt annet. I tillegg til dette så er det mange ting som har skapt uro og stress for oss angående noen leiligheter som Riccardo eier. Dette har skapt dårlig søvn og lite inspirasjon til å oppdatere verken blogg eller Instagram. Jeg har virkelig hatt dårlig samvittighet, for jeg elsker når jeg kan dele både gode og dårlige dager med dere, men akkurat nå måtte jeg ta en pause for å ta vare på familien min. Livet er ikke alltid en dans på roser, men vi kjemper oss gjennom dette sammen.

Nå ser det heldigvis litt lysere ut for oss, og jeg er så stolt over Riccardo som alltid står på, og som jobber dag og natt for å ordne alle problemer som dukker opp. Vi har det veldig fint sammen, og jeg er så uendelig takknemlig for at vi har hverandre. Jeg kunne ikke vært mer heldig!

Takk til dere som fortsetter å lese bloggen min, selv om oppdateringene har vært dårlige i det siste. Jeg ser at interessen har vært der, og jeg gleder meg til å dele mer med dere fremover nå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg