En ferie til..

Det er ikke lenge siden sist vi var ute å reiste, og nå skal vi jammen meg på tur igjen. På søndag skal vi nemlig på roadtrip, denne gangen til Italia! Det blir skikkelig moro med enda en liten ferie før sommeren er slutt, og jeg gleder meg skikkelig til å dra tilbake til Roma. Det blir absolutt ikke lange tiden vi får i Roma, siden Riccardo må tilbake i jobb. Men jeg skal gjøre alt jeg kan for å overbevise Riccardo om å ta turen til favoritt restauranten min! Jeg har faktisk ikke vært i Italia siden mars, så nå er det virkelig på tide igjen. 

Vi skal ikke ta med oss bilen vi kjører ned tilbake til England så jeg kommer til å ta et direkte fly tilbake til Norge for å feire bursdagen min der med venner og familie. Riccardo kommer også for å feire noen dager etter meg. 

Dette blir skikkelig gøy, og jeg gleder meg til å dele det med dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg