En god morgen

God morgen, dere!

Så hyggelig å se at så mange av dere leser bloggen min, det setter jeg stor pris på!

Akkurat nå sitter jeg pakket inn i et pledd med en stor kopp kaffe i hånden. Jeg skal ikke på jobb før klokken to i dag, men jeg liker å stå opp tidlig uansett. Det har på en måte blitt en vane for meg å stå opp klokken syv hver dag, på den måten føler jeg at jeg virkelig får utnyttet dagen min. Jeg har for såvidt ingen store planer i dag annet enn at jeg skal pakke til Bergen, men om jeg kjenner meg selv rett så kan det ta sin tid. Jeg hater å ikke vite hva jeg skal ha på meg, så jeg prøver å planlegge godt når jeg pakker. Om jeg har nok tid etter at jeg har pakket så skal jeg prøve å få tatt meg en treningsøkt. Det frister ikke så veldig å ta en løpetur ute i det kalde været nå, men jeg satser på at det blir bedre utover dagen.

Bare er rask oppdatering fra meg på morgenen, for nå skal jeg nyte en time til med Disney+ før jeg skal begynne å være produktiv her.

Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg