En liten oppdatering fra Roma

Hei fine!

Nå kan jeg endelig puste lettet ut, for nå har vi fått bekreftet at kjøkkenet vårt også skal være klart før jul! Jeg kan ikke beskrive hvor glad dette gjør meg. Jeg gleder meg til å bake julekaker, lage taco og å bare rett og slett leve litt mer normalt. Da betyr det at vi får dører, kjøkken og bad klart de neste ukene, tenk så luksus!

I dag har jeg tatt i bruk vaffeljernet som jeg fikk av mormor og morfar før jeg reiste, og det var jo bare så koselig å spise noe som føltes så hjemme! Jeg har egentlig ikke laget noe særlig vafler før, men jeg synes de ble ganske vellykket uansett. Det mente hvertfall svigermor, Riccardo og Nala – hehe. Det er små ting som dette som gjør at jeg føler meg mer og mer hjemme for hver dag. Jeg har endelig fått mye av klærne mine inn i skapene, fått ut tingene mine fra esker og nå har jeg fått ut litt av tingene mine på kjøkkenet også.

Dagene har vært veldig hektiske i det siste, og som dere vet er det mye nytt å bli kjent med og å vende seg til. I tillegg har moren til Riccardo kommet hit så vi prøver å ha litt kvalitetstid sammen oppi det hele. Foreløpig ser helgen og uken som kommer ganske rolig ut for oss, men det kan jo også endre seg fort. Om akkurat en uke i dag kommer min gode venninne Lisa på besøk fra Norge, og det gleder jeg meg skikkelig til! Jeg savner henne masse masse, så det skal bli godt med litt veninnetid.

Flere oppdateringer kommer etterhvert! Jeg ønsker dere en strålende helg videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg