En oppdatering fra luften

God morgen dere!

I skrivende stund sitter jeg faktisk på flyet til Norge, vi har ca en halvtime igjen før vi er fremme. Det er utrolig deilig at flyturen er så kort, blir overrasket hver gang. I dag har flyturen vært helt fantastisk, det har vært skyfri himmel hele veien! Jeg ble plassert på en vindusplass, men gjett hva.. de hadde fjernet vinduet mitt på grunn av en logo på utsiden, snakk om uflaks. Jeg er en av de som liker å se ut av vinduet når jeg flyr, jeg blir liksom betrygget av å kunne se ut. Riccardo og jeg fikk dessverre ikke sitte ved siden av hverandre, flyet er helt stappfullt – jeg antar at alle kommer hjem til Norge til 17.mai.

Når vi kommer frem nå må vi forte oss en del, vi må handle inn mat og drikke til dagene fremover, i tillegg må vi hente diverse nøkler og antrekk som vi trenger de neste dagene. Vi har vært så heldige å få låne pappas leilighet den neste uken, da han er i Bergen, så jeg gleder meg veldig! Nå er jeg skikkelig spent, og det blir SÅ DEILIG å se familie og venner igjen, og ikke minst være på norsk jord.

Ha en fin dag, så hører dere fra meg senere!

Om du har noen spørsmål; ta kontakt på Instagram: Helenehillestad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg