Massasje og en regnfull dag

Heihei!

 

Nå har vi nettopp kommet hjem fra en skikkelig deilig tur på treningssenteret! Det ble ikke en veldig lang økt, men veldig effektiv. Jeg løp litt over 6 km, noe som jeg egentlig er ganske fornøyd med! Jeg er vant til å trene korte intervaller, men har i det siste gått inn for å løpe lenger sammenhengende – og det ser ut som at kondisjonen blir bedre! Etter treningen hadde vi bestilt massasje, noe som var utrolig deilig! Det var noe som virkelig trengtes sårt, og det blir nok absolutt ikke siste gangen vi gjør det.

I dag har været vært helt grusomt her, så når Riccardo var på jobb valgte jeg rett og slett å utnytte dagen til å få vasket skikkelig i leiligheten. Vi får besøk av pappa på fredag, så da er det godt med ren leilighet. Det blir skikkelig deilig å se pappa igjen, vi har nesten ikke sett hverandre på 3 måneder, med tanke på at vi dro på en 3 ukers ferie rett før vi flyttet til England. Vi har ikke lagt noen konkrete planer for hva vi skal gjøre når han kommer på besøk enda, men det skal jeg nok se litt nærmere på i morgen. 

I morgen har Riccardo endelig fri, så da har vi lagt en del planer! Vi må få unnagjort en del handling, og vi har faktisk booket et bord på en italiensk restaurant som jeg gleder meg skikkelig til, vi har tittet litt på nettet og den har fått veldig mye gode tilbakemeldinger! Jeg tror det er viktig å gjøre ting som dette sammen, selv om vi er samboere. Vi koser oss alltid så mye på datenights, og det gir alltid en liten boost til forholdet.

Nå er vi i full gang med matlaging her, i dag er det pastasalat på menyen ( og kjøttboller ved siden av til Riccardo ). Vi var en rask tur innom matbutikken istad, og vi kom ut med alt vi ikke skulle ha. Vi gikk inn for å kjøpe vann og brød, og vi kom ut med 5 poser godteri og 3 poser potetgull.. Et mål for resten av 2019 – kjøpe kun det nødvendige i matbutikken, helt klart.

 

Det ble et raskt innlegg med en kort oppsummering av dagen i dag, det er ikke alltid dagene er like spennende her. I morgen blir det full action igjen, og det kommer en del morsomme innlegg fremover!

Still gjerne spørsmål om det er noe du lurer på, eller om det er noe du vil lese mer om! Dette kan du gjøre på Instagram : Helenehillestad 

Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg