En sulten due, og shopping

Hei dere!

Åå, for en deilig dag det har vært her i dag! Det har vært sol hele dagen, og det var over 16 grader. 

Riccardo og jeg gikk en fin tur, og vi endte opp med å nyte en kaffe i solen, det var så koselig! Stedet vi satt oss på het muffin & coffee, så vi måtte jo såklart teste ut muffinsen der også. Den var skikkelig god, og det var det også flere som syntes .. Vi fikk nemlig besøk av en søt due ved bordet som elsket muffins haha, den satt faktisk å stirret på meg til vi ga den en bit! Den ble sittende helt til vi hadde gitt den det den syntes var nok..

I går delte jeg en del kjoler med dere som jeg vurderte å bestille til bryllupene vi skal i, men i dag fant jeg en helt utrolig fin kjole her i England!! Jeg gikk tilfeldigvis å shoppet litt her i byen når Riccardo dro på jobb, og jeg fant en butikk med de fineste kjolene!! Jeg prøvde et par av de, og har funnet en jeg har skikkelig lyst på, så Riccardo skal være med meg å se på de i morgen. Ellers så fikk jeg shoppet noen søte sko, øredobber og litt hårpynt i dag, og jeg tenkte å dele med dere senere i uken!

 Nå skal jeg vaske litt her, og lage noe middag! Ha en fin dag!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg