Endelig sommer?

 God kveld!

Nå sitter jeg her i sofaen pakket inn i et stort pledd, sommer sier du? Tenk på hvor heldige vi var med været i fjor da dere, jeg tror ikke jeg har kunnet solet meg her i Norge mer enn 2 ganger i sommer jeg.. Men nå sies det heldigvis at varmen skal komme til neste uke, og det passer jo perfekt siden Riccardo kommer da! Vi har faktisk planlagt litt av vært til han kommer, vi skal blant annet ut på telttur for første gang sammen – det blir moro!

I dag har jeg som nevnt tidligere vært hos en god venninne av meg på middag, det var såå koselig! Jeg merker hvor deilig det er å være sosial igjen når jeg er tilbake i Norge, for det blir jo fort ensomt i England når jeg er så mye alene. Vi handlet inn til tidenes salat, og vi kjøpte selvfølgelig is også. Klønete som jeg er klarte jeg å søle is på hele meg, og har gått rundt med en stor flekk midt på brystet.. Uansett var det kjempe koselig, og vi fikk faktisk litt sol så vi kunne sitte ute å spise.

Etterhvert dro jeg videre for å hente mamma som hadde vært i byen, og nå sitter jeg her å later meg. Det er deilig med ferie! Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre resten av kvelden, men det er mulig jeg finner frem boken jeg har kjøpt meg! Det er en veldig spennende krim bok, ulempen med å lese den så sent er at jeg vet at jeg sliter med å legge den fra meg når jeg først begynner. 

– Jeg håper dere har hatt en fin dag, så hører dere fra meg i morgen!

Om du har et spørsmål eller et tema du gjerne vil lese mer om, ta kontakt på Instagram: https://www.instagram.com/helenehillestad/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg