Endelig!!

Hei alle sammen!!

For en deilig dag dette har vært, og som vi har koset oss! Det har vært så fint vær, og for første gang i år kunne jeg endelig kjenne på vårfølelsen. Mamma og jeg startet dagen med en god frokost, Riccardo måtte dessverre jobbe..  De som skulle fikse internett for oss kom til og med lenge før tiden, så vi gikk oss en lang tur i handlegatene i dag også!

Fine Chelmsford!

Det var fryktelig mye mennesker ute i dag, folk som spilte live musikk i gatene, og strålende sol. Vi hadde jo også bestemt oss for å fikse neglene også, og det var skikkelig deilig. Dey var så mange farger å velge mellom, så jeg endte opp med en fresh rosa farge, og mamma med en fransk manikyr.

Det ble selvfølgelig alt for mye shopping i dag også, jeg føler at jeg ikke har ikke gjort noe annet siden jeg kom hit.. Jeg får skjerpe meg litt på shoppingen, for jeg har kommet på at jeg må ta med meg alt i kofferter til Italia når vi flytter dit.. men det får uansett bli et innlegg av alle innkjøpene mine i slutten av måneden, for jeg gleder meg så mye til å vise det til dere!

Vi fant en koselig restaurant for å spise lunsj, og de hadde så god mat!! 

Nå har vi planer om å lage tidenes hjemmelagde pizza her, og som jeg gleder meg – ingenting er som mammas hjemmelagde pizza! Vi skal ikke se bort ifra at det ikke blir en liten runde med yatzy i kveld også, spesielt siden jeg tapte i går.. 

Ha en fin kveld, så hører dere fra meg i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg