Endring i planene

Hei dere!

 

Nå har jeg faktisk noe jeg må fortelle dere, for jeg er nemlig ikke i England lenger.. Det ble et veldig spontant valg, og jeg valgte å reise hjem til Norge i dag istedenfor på tirsdag. Dette gjorde jeg fordi jeg har vært ekstremt dårlig de siste dagene, og da er det godt å komme seg hjem til Norge. Det føles tryggere for meg å være her spesielt når Riccardo jobber så mye. I England har jeg ikke bil uten Riccardo, og siden han jobber som pilot er han umulig å få tak i om ikke han tilfeldigvis har på mobilen iløpet av en arbeidsdag. Det er ekkelt å ikke vite hvem man skal ringe, eller hvor jeg skal dra om formen blir så dårlig at jeg trenger hjelp. Uansett er det så koselig å se mamma igjen, og vi dro faktisk rett på middag nå når jeg kom hjem! 

I dag bestemte Riccardo og jeg oss for å spise lunsj ute sammen før jeg dro til Norge. Det var så sinnsykt varmt der i dag, det var som å bli slåyt i ansiktet med en vegg av varme da vi gikk ut døren. Det var såå deilig, men det kunne med fordel vært litt vindt kjente jeg.. De sa faktisk på nyhetene at det var Englands varmeste dag så langt i år, det var deilig! Vi endte opp med å dra på Nando’s for å spise lunsj i dag, enkelt og godt! Vi endte opp med å sitte inne for vi klarte faktisk ikke å sitte ute i varmen å spise.

Jeg kjøpte meg en salat med hvitløksbrød ved siden av ( hvitløksbrødene var helt himmelske!! Virkelig å anbefale om du skal på Nando’s). Riccardo kjøpte noe kylling greier, og han dynket den i de sterkeste sausene de hadde der. Jeg skjønner ikke hvordan han klarer, svetten bare renner men han synes at jo sterkere maten er jo bedre..  

Vi endte også opp med å kjøpe en STOR is etterpå, men jeg spiste sikkert 5 skjeer før jeg ble kvalm og måtte kaste den.. Typisk! 

Nå har jeg akkurat kommet inn døren her hjemme, og jeg er rimelig klar for en god natt søvn! I morgen går turen til stranden med niesen og nevøen min, det gleder jeg meg veldig til!

– Jeg ønsker dere alle en god natt, så hører dere fra meg i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg