Et nytt kapittel starter nå

Hei igjen!

Etter noen hektiske måneder med jobb og kaos har jeg endelig bestemt meg for å oppdatere her på bloggen igjen! Mye har skjedd siden sist jeg skrev her, men jeg velger å fokusere på å oppdatere dere på det største og viktigste som skjer i livet akkurat nå; endelig flytter vi til Italia! Jeg har ikke ord for å beskrive hvor mye jeg har gledet meg til å kunne gjøre dette. Riccardo og jeg skal endelig flytte sammen, bli samboere! Det er så deilig å tenke på at etter litt over fire år som kjærester (hovedsakelig langdistanse forhold), skal vi nå kunne bo under samme tak, og skape vårt eget hjem med våre egne rutiner og tradisjoner.

Selv om det føles ut som en drøm å endelig skulle flytte sammen så vet jeg at det fortsatt er veldig mye jobb å gjøre med huset når vi kommer ned dit. Vi er midt i et oppussingsprosjekt, og vi står faktisk uten både kjøkken og stue for øyeblikket. Vi har blitt ferdige med å pusse opp to bad og et soverom allerede, som jeg gleder meg til å kunne vise dere når jeg kommer frem. Nå er det kjøkkenet som står for tur. Forhåpentligvis vil dette gå fort, men man vet jo aldri i Italia – haha.

Den 29.september setter jeg meg i flyttebilen og starter på den lange kjøreturen mot Roma. Pappa er utrolig snill og hjelpsom, så han skal kjøre ned sammen med meg. Vi har ordnet oss en stor varebil, så jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde syntes det hadde vært noe hyggelig å kjøre den alene nedover. Nala blir selvfølgelig med oss i bilen, så det tar nok litt lenger tid enn om det bare hadde vært oss to som kjørte. Heldigvis stortrives hun i bil, så da skal det nok gå ganske greit.

Jeg er både spent, glad og nervøs for flyttingen. Kommer jeg til å føle meg like ensom som i England? Klarer jeg å lære meg språket? Hva skal jeg gjøre hver dag? Og ikke minst at jeg skal reise så langt vekk fra så mange som jeg er så glad i.. Det er mange følelser som går gjennom kroppen min akkurat nå, men mest av alt gleder jeg meg til å starte en ny hverdag sammen med Riccardo! Jeg gleder meg til å dele dette nye kapittelet med dere, og håper at dere ønsker å følge med oss på denne reisen med flytting, nytt land, oppussing og vår nye hverdag sammen i Italia!

Ha en fin dag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg