Ett skritt nærmere..

Hei, og god kveld!

 

Akkurat nå ligger jeg som et slakt rett ut på sofaen hjemme hos mamma! Det har vært en lang dag for meg med mye inntrykk. Jeg har nettopp sovet 2 timer her, når hva jeg egentlig skulle ha gjort var å pakke tingene mine, jeg reiser jo tilbake til England i morgen! Heldigvis er ikke flyet mitt før sent på kvelden, så jeg har god tid i morgen til sånne ting. 

Jeg må bare si tusen takk for all respons og koselige meldinger jeg har fått fra dere etter mitt forrige blogginnlegg. Jeg setter så stor pris på alle de gode ord som dere kommer med, og det betyr mye for meg. Jeg dro til legen i dag tidlig og gjett om jeg var nervøs for svarene som skulle komme. Men heldigvis kunne jeg ikke vært mer fornøyd da jeg kom ut derfra! Det var ikke gjort noen funn av de tingene vi hadde fryktet, og nok en gang kan vi eliminere en haug med farlige sykdommer, og vi er et skritt videre. Det var en stor lettelse, selv om det sikkert er en lang vei igjen å gå før vi finner ut av årsaken til smertene. Mange tester ble gjort, og mange bestilt – nå kan jeg sove litt lettere.

I morgen går turen som sagt videre til England, der skal jeg ikke være i 24 timer en gang før jeg reiser videre til Tyrkia. Jeg har fått lov av legen til å reise dit med Riccardo, og jeg gleder meg sååå mye!! Planen er å være der i feriehuset til Riccardo i to uker før han må tilbake i jobb igjen. Nå skal jeg fortsette å slappe av på sofaen her før jeg går å legger meg! Ha en fin kveld, så hører dere fra meg i morgen! 

Om du har noen innspill til innlegg du gjerne vil lese, eller noen spørsmål; ta kontakt på Instagram: Helenehillestad.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg