Familiekos på stranden

God kveld!

 

Nå sitter jeg her på sofaen med beina høyt etter en fantastisk dag tilbrakt med familien min. Jeg er veldig sliten nå, men det var så koselig å være med alle sammen i dag at jeg ikke merket hvor sliten jeg var før nå. 

Dagen startet med en tur til en koselig liten strand ikke så langt unna der vi bor, der skulle mamma og jeg møte nevøen, niesen og svigerinnen min. Jeg elsker å være sammen med tante barna mine, jeg savner dem jo så mye når jeg er i utlandet.. Været var varierende, men stort sett sol da vi var på stranden. Vannet var kaldt så jeg badet ikke i dag, men det var overraskende mange mennesker som plasket rundt i det iskalde vannet, de er gale tenker jeg. Jeg vasset faktisk helt ut til vannet traff knærne mine, men lenger enn det kom jeg meg ikke. Etter noe timer med lek og moro på stranden kom det noen voldsomme skyer og lynnedslag så da fortet vi oss til bilen før regnværet traff oss.

Vi dro hjem til mamma etterpå, der var vi såå heldige det ble jo kjempe varmt og strålende sol!! Det ble soling og såklart vannkrig! Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke gadd å være med på den krigen  lenger enn 5 minutter, vannet er jo så kaldt.. Etterhvert ble det grilling og fantastisk mat, skikkelig familiekos! Dager som dette er de beste!

Etter at de dro hjem kom mormor og morfar på besøk med broren til mormor med kona hans, vi spiste kaker og drakk kaffe ute i skyggen – det var kjempe godt! Det ble dessverre ikke så mye kake og kaffe på meg på grunn av magesmertene, men det var veldig koselig med besøk! 

Nå er jeg som nevnt veldig sliten! Jeg tenker å bare slappe av og ringe Riccardo, jeg savner han så mye allerede! Jeg er helt avhengig av han på alle mulige måter, bare en dag uten hverandre føles ut som en evighet! Jeg er så heldig som har en kjæreste som også er min bestevenn! Jeg hadde aldri klart meg uten han i livet mitt, så de neste 10 dagene uten hverandre blir lange.. 

Jeg håper dere har hatt en strålende søndag, så hører dere fra meg i morgen! 

Om du har noen innspill til innlegg du gjerne vil lese om, eller bare et spørsmål; ta kontakt på Instagram : https://www.instagram.com/helenehillestad/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg