Filmanbefaling : Greenland

Action/katastrofe film.

Forrige søndag dro Riccardo, mamma, broren min og jeg på kino for å se filmen Greenland. Det var et veldig spontant besøk for vi hadde vel egentlig ikke hørt om filmen før, men det var den filmen som så best ut på oversikten.

Filmen handler kometen Clarke som skal passere nærme jorden, men som viser seg å komme nærmere og nærmere. I filmen følger man en familie på tre som får en spesiell melding om at de er blitt utvalgt av amerikanske myndigheter til å få en sjanse til å overleve ved å møte opp på en militær flyplass. Det blir selvfølgelig desperasjon og fortvilelse blant alle menneskene på jorden når de finner ut at eneste måte for overlevelse er å bli med et av flyene fra de militære flyplassene.

                         

Jeg satt seriøst på kanten av stolen gjennom hele filmen, for det var så spennende. Vanligvis er jeg ikke en fan av katastrofe filmer fordi jeg føler at det ofte kan bli litt vel urealistisk, men denne filmen skremte meg faktisk skikkelig. I tillegg til å være veldig spennende føltes den veldig realistisk i historien. Det er ikke ofte en film treffer oss alle like hardt, men jeg tror vi alle var ganske enige om at vi likte filmen godt. Så om du er glad i spenning og action kan jeg virkelig anbefale deg denne. Den går fortsatt på kino, så om du kjeder deg en kveld bør du ta turen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg