Første dagen i Norge

Hei dere!

 

Sist dere hørte fra meg satt jeg på flyet på vei til Norge, og som jeg gledet meg – og med god grunn! Solen har skint konstant hele dagen i dag, og da vi gikk ut av flyet slo varmen mot oss. Vi kom oss så fort som mulig ut fra flyplassen for å komme oss hjem til familien. Og jeg glemte jo helt å nevne at jeg fikk så nydelige blomster av Riccardo i dag, i tillegg til en god flaske champagne – hvor søt er ikke han? 

Da vi kom hjem ble vi møtt med deilige ferdigsmurte rundstykker, og saft ute på terrassen i solen. Det var så utrolig godt å se mamma og broren min igjen, og vi har hatt det så koselig sammen. Vi tok alle en runde til storsenteret på jakt etter sko til Riccardo for morgendagen, noe vi selvfølgelig hadde glemt å ta med. Vi fant alt vi skulle, og da vi kom hjem ble det grilling ute på verandaen. Som jeg har lengtet etter kvelder som dette..

Nå har vi nettopp hentet moren til Riccardo på flyplassen, og vi må nok så fort som mulig komme oss i seng. Vi skal tidlig opp på champagne frokost til fetteren min og kjæresten i morgen, så vi må opp allerede om 5 timer. Jeg er skikkelig spent på at Riccardo og moren skal være med på feiringen i morgen, og jeg er sikker på at de kommer til å kose seg masse. 

 

Kos dere masse i morgen, og ikke minst gratulerer med dagen!

– Om du har noen spørsmål, eller noen innspill på innlegg du gjerne vil lese; ta kontakt på instagram: Helenehillestad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg