Bryllupskjole, og vin på kino

Hei dere! 

Jeg fikk dessverre ikke lagt ut noe innlegg i går kveld, det ble rett og slett veldig sent! Det ble litt endring i planene i går, men fysøren som vi koste oss! 

Vi gikk til kjolebutikken, og der ble heldigvis enige om at den kjolen jeg hadde plukket ut var perfekt! Jeg er sååå glad, og har hvertfall en av kjolene i boks! Deretter gikk vi faktisk til Lush, der vi kjøpte bathbombs – det var så mange kule, så vi endte opp med å kjøpe mange! Jeg er skikkelig spent på å teste dem ut.  Som nevnt tidligere dro vi for å spise på taco belL – Vi spiste så mye mat!! Vi tok en meny der vi kunne smake litt av alt, og maten var skikkelig god til tross for at det er et skikkelig  fastfood sted.

Deretter satte vi nesa mot kinosalen for å se skrekkfilmen Pet sematary, Riccardo og jeg hadde kjøpt ekstra fine seter, vi kjøpte sikkert 1kg godteri, og vi bestilte vin til setene! Vi koste oss så mye, til tross for at jeg kanskje ikke var en stor fan av filmen.. Riccardo likte den godt, men jeg synes den ble veldig merkelig etterhvert. Vi elsker å dra å se på skrekkfilmer på kino sammen, så det ble en veldig vellykket kveld! Vi tok selvfølgelig noen glass vin da vi kom hjem også, så da ble det dessverre ikke noen blogging fra meg i går kveld! 

I dag skal vi gjøre noe som jeg helt hadde glemt at vi skulle.. Vi har nemlig helsesjekk på treningssenteret.. Så nå skal vi finne ut av hvor sunne vi egentlig er, kanskje ikke så bra å gjøre dagen etter mye vin og godteri? 

 

Ha en god lørdag, så hører dere fra meg senere! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg