En dramatisk kveld

Heisann!

Nå har jeg akkurat blitt ferdig med å pakke ut alle tingene mine fra koffertene, det tok sin tid.. Jeg har faktisk ikke vært her i England på veldig lenge, så det er mye å fikse her. Riccardo er allerede på jobb, så jeg tenkte jeg skulle overraske han med å ha vasket hele leiligheten til han kommer hjem. Jeg synes synd på han som måtte jobbe hele dagen i dag, for han måtte plukke opp meg på flyplassen klokken to i natt.. 

For flyet mitt var en time forsinket i går, noe som føltes veldig slitsomt siden det var så sent på kvelden. Gaten var stappfull, og jeg følte virkelig med alle foreldrene med små barn som måtte stå å vente. Jeg kjøpte meg en pose med nøtter, og satt meg et annet sted for å vente på boardingen da jeg fikk en melding av Riccardo om en mann som hadde angrepet bilen hans. Jeg ringte han selvfølgelig med en gang, men da stod han å pratet med politiet. Jeg ble utrolig stresset og ikke minst redd for om han var skadet, men heldigvis gikk alt bra med han. Hva som hadde skjedd fikk jeg egentlig ikke med meg før jeg hadde landet i England, dere kan tenke dere hvor stresset jeg var på flyet. Det viste seg at det var en mann som hadde gått å skreket på gaten og plutselig bestemt seg for å sparke i bilen til Riccardo, og han klarte faktisk å rive av hele speilet hans på venstre side. Bortsett fra speilet ble det noen store bulker foran på bilen. Riccardo var heldigvis ikke i bilen da dette skjedde, det er jeg veldig glad for. Da Riccardo kom ut var allerede politiet på stedet og de hadde klart å arrestere vedkommende, for det var nemlig ikke det eneste han hadde gjort denne kvelden. Det var mange mennesker og mye kaos. Vi våknet derfor i dag tidlig av at politiet stod på døren, det var nemlig MYE papirarbeid som måtte til. Heldigvis var de veldig hyggelige, og alt blir fikset på bilen allerede til uken. Kvelden som egentlig skulle være romantisk og koselig ble egentlig veldig merkelig og frustrerende. Jeg landet som nevnt tidligere ikke før klokken to på natten, og vi var veldig slitne begge to. Nå håper jeg at vi har brukt opp uflaksen vår for en stund fremover.

Nå skal jeg fortsette på vaskingen min her, så skal jeg oppdatere dere senere i kveld!

Ha en fin dag, så hører dere fra meg senere!

Om du har noen innspill til innlegg du gjerne vil lese mer om, eller bare et spørsmål ; ta kontakt på instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg